We're looking for a Recruiter (m/f) for a fixed short term contract

Miesto práce

Senec District, Slovakia, Senec

Druh pracovného pomeru

full-time


Termín nástupu

Ponúkaný plat (brutto)

1200 €

from 1200 EUR gross/month base salary plus other financial and non-financial benefits. The salary can vary based on experiences and personal skills of the candidate and will be a subject of further discussion.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- To support recruiting managers throughout the recruitment process, from arranging and conducting verbal brief, agree application form screening questions, agree telephone interview questions, candidate sourcing and assessment, compiling shortlist to verbal offer and feedback,
- Identify suitable candidate pools and sourcing channels,
- Amend and activate internal and external adverts,
- Monitor volume and caliber of applications,
- Conduct selection telephone interviews based on the best fit methodology,
- Update hiring managers on progress,
- Arrange face to face interviews with hiring managers and selected candidates,
- Deliver feedback to candidates,
- Maintain appropriate levels of contact and communication with candidates during the recruitment process,
- Provide recruitment and selection advice to recruiting managers inline with the resourcing strategy,
- Regularly obtain feedback from candidates and customers to ensure an excellent service is achieved, maintained and improved.

Zamestnanecké výhody a benefity

- A great opportunity to work on specific projects,
- International environment
- Possibility to work from home office
- Supportive team

Other financial and non-financial benefits will be communicated on the interview.

Informácie o výberovom konaní

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.-0001

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

Secondary with school-leaving examination

University education (Bachelor's degree)

University education (Master's degree)

Postgraduate (Doctorate)

Pozícia vhodná pre absolventa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Excellent communication skills
- Strong organizational and time management skills
- Ability to deliver objectives and meet tight deadlines in a fast paced, demanding environment
- „Can do“ attitude
- Experience in recruitment/HR – min. 2 years

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DHL je vedúcou obchodnou značkou v odvetví logistiky. Naša DHL rodina, pozostávajúca z rôznych divízií, ponúka jedinečné portfólio logistických služieb - doručovanie vnútroštátnych i medzinárodných balíkov, prepravu e-commerce objednávok, špeciálne riešenia plnenia požiadaviek zákazníkov, medzinárodnú expresnú prepravu, pozemnú, leteckú a námornú prepravu vrátane riadenia priemyselných zásobovacích sietí. So svojimi 380 000 zamestnancami v 220 krajinách a teritóriách po celom svete, DHL spája ľudí a obchod bezpečne a spoľahlivo, umožňujúc tak globálny tok obchodovania. So špecializovanými riešeniami pre vyspelé trhy a priemysel vrátane technológií, biologických vied a zdravotníctva, energetiky, automobilového priemyslu a maloobchodu, preukázaním oddanosti v oblasti podnikovej zodpovednosti a bezkonkurenčnou prítomnosťou na rozvíjajúcich sa trhoch je DHL rozhodne v pozícii “Logistickej spoločnosti pre celý svet”.

Počet zamestnancov

1000 and more employees zamestnancov

Adresa spoločnosti

Diaľničná 2

903 01

Diaľničná 2

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Žofia Križan Nádaždyová

Email: praca@dhl.com