Operations Controller (M/Ž)

Miesto práce

Senec, Slovensko, Senec

Druh pracovného pomeru

plný úväzok


Termín nástupu

dohodou

Ponúkaný plat (brutto)

1165 €

od 1165 € základná hrubá mzda + 10% bonu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Spracovanie došlých faktúr od dopravcov - kompletna agenda ,
• Vystavuje faktúry v súlade s metodickými pokynmi účtarne. V prípade akejkoľvek odchýlky od štandardnej pravidelnej fakturácie je Operations Controller povinný konzultovať vystavenie faktúry s Finančným Controllerom a s účtarňou
• Kontrola úhrad dodávateľom , kontrola splatnosti pohľadávok, urgencia zákazníkov v prípade omeškania
• Tvorba objednávok v Oracli, zakladanie nových odberateľov,
• Fyzická inventarizáciá majetku na Site - 1krát do roka,
• Komunikácia s dopravcami s Accenture (vedenie účtovníctva v Indii) v prípade nezrovnalosti na faktúre ,
• Administratívna činnosť spojená s prijatými a vystavenými faktúrami - scanovanie, archivácia, uzatváranie prepráv (CMR,Dodacie listy,Faktŕy, Ložné Llisty...),
• Práca v jednozmennej prevádzke.

Zamestnanecké výhody a benefity

A k tomu vám ponúkame paletu plnú rôznych benefitov:

• Plne hradené stravné lístky zamestnávateľom v hodnote 3,83€
• Výkonnostný bonus do výšky 10% (83,60€)
• Odmena za odporučenie zamestnanca (300€)
• Životné poistenie
• MultiSport karta
• Zamestnanecke zľavy a benefity
• Práca na hlavný pracovný pomer v kmeňovom stave
• Mzda vždy načas vyplácaná do 10. dňa v mesiaci
• Možnosť kariérneho rastu a vzdelávania

Informácie o výberovom konaní

****Všetkým kandidátom veľmi pekne ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú naše požiadavky.****

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.-0001

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

administratíva

stredoškolské s maturitou

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa

vysokoškolské II. stupňa

Pozícia vhodná pre absolventa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Práca v administratíve min. 1 rok,
• Znalosť podnikového účtovníctva a controllingu,
• Aktívna znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom),
• Skúsenosť so SAP,
• Dobré komunikačné schopnosti, flexibilný a kreatívny tímový hráč,
• Ovládanie práce s PC (Word, Outlook, Excel, Power Point),
• Schopnosť jednať, logické myslenie a organizačné schopnosti,
• Schopnosť rozlíšiť prioritné úlohy, práca pod tlakom,
• Zmysel pre doťahovanie vecí do konca.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

DHL je vedúcou obchodnou značkou v odvetví logistiky. Naša DHL rodina, pozostávajúca z rôznych divízií, ponúka jedinečné portfólio logistických služieb - doručovanie vnútroštátnych i medzinárodných balíkov, prepravu e-commerce objednávok, špeciálne riešenia plnenia požiadaviek zákazníkov, medzinárodnú expresnú prepravu, pozemnú, leteckú a námornú prepravu vrátane riadenia priemyselných zásobovacích sietí. So svojimi 380 000 zamestnancami v 220 krajinách a teritóriách po celom svete, DHL spája ľudí a obchod bezpečne a spoľahlivo, umožňujúc tak globálny tok obchodovania. So špecializovanými riešeniami pre vyspelé trhy a priemysel vrátane technológií, biologických vied a zdravotníctva, energetiky, automobilového priemyslu a maloobchodu, preukázaním oddanosti v oblasti podnikovej zodpovednosti a bezkonkurenčnou prítomnosťou na rozvíjajúcich sa trhoch je DHL rozhodne v pozícii “Logistickej spoločnosti pre celý svet”.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov zamestnancov

Adresa spoločnosti

Diaľničná 2

90301

Diaľničná 2

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Gáspárová

Email: praca@dhl.com